tirsdag den 14. august 2012

hvad skal vi med mails og facebook når....

... vi kan skrive små personlige breve til hinanden? Findes der noget bedre end at modtage et uventet brev med posten med små overraskelser i? Nej det tror jeg ikke - det er super hyggeligt og kan gøre min dag helt FANTASTISK!
I dag fik jeg så en ustyrlig "trang" til at sætte mig ned og skrive til en veninde... og hvorfor så ikke gøre noget særligt ud af det? :)

Jeg valgte at lave mit brevpapir selv, og tilførte det et lille personligt præg.






Jeg indrømmer gerne, at jeg har en svaghed for breve. Jeg kan falde i svime over små fine kuverter eller et bestemt frimærke, og har efterhånden samlet mig et godt lager :)

3 kommentarer:

  1. Ganske enig selvom det andet er nemt i en håndvending ;0)

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Send mig din adresse Janni, så gemmer jeg den i mit hemmelig brevdepot, og ser vi hvad der sker... :)Hvem ved - måske giver det pote!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...