fredag den 1. marts 2013

Aflevering af projekt = weekend med STORT w

I dag afleverede jeg projekt i strik. Et projekt jeg har arbejdet på siden først i januar, så det var en lidt underlig følelse af gå på weekend. Men jeg er dog også nået til det punkt, hvor jeg gerne vil videre og stifte bekendtskab med noget nyt...

Jeg har brugt de seneste 2 måneder på at underøsge knæ. Ja det lyder måske lidt mærkeligt, set i forhold til at det var strik jeg valgte som fag. Jeg har undersøgt, hvorledes man kan udnytte knæ- og albue-buler i strikket beklædning, så de i stedet bliver fremhævet og fremstår som dekoration.
Fordybelsesprojekt X

Og i dag er vi gået ind i marts - hvor er det vidunderligt :-) Det betyder sol og forår, og for mit vedkommende også en måned med mange fødselsdage. Det betyder mange ture til posthuset og hygge med at pakke gaverne ind. Her har jeg mulighed for at gå AMOK i farver, mønstre og tape... I LOVE IT!!!
Pakkernes indhold kan jeg af gode grunde ikke afsløre ;-) Men glæde vækker de forhåbentlig.

Rigtig dejlig weekend :-)
P.s. det er i morgen vinderen af min give away bliver trukket, så du kan stadig nå det, hvis ikke du allerede har meldt dig til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...