lørdag den 27. april 2013

Afsløring af hemmelig penneven.


Som jeg har lavet et indlæg om tidligere, har jeg deltaget i en hemmelig pennevenne-jagt hos Karina, og nu er dagen kommet, hvor jeg ENDELIG med glæde kan afsløre, hvad jeg var så heldig at modtage fra min hemmelige penneven Ketty med bloggen himmelspjæt.

Need I say more but…. Mmhhhmmmm det var virkelig tiltrængt den torsdag eftermiddag J Jeg sad begravet i skriftlige studieopgaver, og så kommer der denne her søde pakke ind af døren… Fyldt op med lækkerier lige efter min smag.
 
 
 
 


 




Jeg elsker chokolade... Tusind tak KettyJ
Nu til mit bidrag til ”pakkelegen”.

Jeg skulle overraske Dorthe med bloggen olineart. Jeg valgte temaet "homemade", og jeg har hørt, at mine udvalgte pakker faldt i god jord J Mission accomplished!!!
Her er hvad jeg valgte at sende:

"Hverken firkantet eller rektangulært"

"bliv glad på en dårlig dag"
"Hold varmen i den kolde tid"
 
"Noget der repræsenterer mig"

"Noget at være kreativ med"
 

"Ekstra overraskelse"

Jeg elsker pakker, post og breve… Jeg håber snart at kunne deltage i endnu flere små ”lege”.
Rigtig dejlig weekend fra, Louise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...