tirsdag den 9. juli 2013

Jeg blev inspireret

af Janni og hendes krea-nætter. Derfor besluttede jeg i går/nat, at NU skulle det være. Jeg har lige et par små-projekter, der skal laves, inden jeg drager på ferie, så derfor fandt jeg symaskinen frem, men opgav lidt, da pæren valgte at strejke. POKKERS. (Pandelampen kunne jeg ikke finde...)
DERFOR: Jeg rykker udenfor med alle mine projekter i dag - sommer og høj solskin. Findes der noget bedre? Det er det man har forlængerledninger til ikke??? :o)
Sol, sommer og krea...


Billeder kommer senere. Jeg kan desværre ikke afsløre for meget her, da det drejer sig om et par fødselsdagsgaver til min mormor og nogle småting til et par penne-venner. Det kunne jo være de læser med her ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...