torsdag den 1. august 2013

Pennevenner # 1

Jeg har med tiden fået en lille håndfuld kreative pennevenner, som jeg udveksler små søde gaver og breve med. Jeg nyder det MEGET - jeg elsker at modtage post og kreere det selv :-) Jeg kan bruge timer på at sidde og nusse...
Da jeg kom hjem fra ferie, lå der post fra henholdsvis Janni og Cecilie, (som jeg tidligere har sendt noget til - se her.) Jeg er vild med frimærker (pakken var pyntet med gamle frimærker), grafik, farvesammensætninger, og at de to grydelapper er forskellige er helt fantastisk, så jeg er GLAD :-) Skønne ting, som passer perfekt i min nye lejlighed :-)

Nu er jeg så småt ved at fremtrylle små ting, som svar til mine pennevenner... Mere om det senere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...