lørdag den 24. august 2013

weekend-update og lidt ekstra...

Hvad laver i sådan en skøn weekend? Solen skinner, og det er lige til at blive glad "i låget" af :o)
Jeg har bl.a. været til torvedag/marked (spist MASSER af frisk fisk), fået hængt gamle postkort og billeder op i lejligheden og klippet og klistret til venner og pennevenner. I LOVE IT :o)


 

Apropos pennevenner... så fik jeg for lidt tid siden en "opgave" af mine nye penneven. Jeg skulle lave et moodboard, der skulle fortælle/vise lidt om mig... Hvem jeg er, og hvilken stil jeg har. Det var en udfordrende, spændende og RIGTIG sjov idé, og jeg gav den fuld gas... Jeg blev totalt grebet af flow, og kunne slet ikke stoppe igen. Det endte derfor med at udvikle sig til mere end bare det ene moodboard.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...